2014. március 11., kedd

Nagyon sok közhelyes buzdítást halhatunk, hogy éljünk a jelenben, meg, hogy egyszer élünk...élvezz ki minden pillanatot..Mégsem tesszük ezt. Vajon hány ember döbbent már rá arra túl későn, hogy akkor, az elmúlt időben, ezt vagy azt kellett volna tennie?. Hányszor és hányan érezték már azt, hogy ennyi, nincs mit tenni, elpazaroltam az életem. 
Nem tudom, mit kellene tennem. Mit kezdhetnék ezzel. Megpróbálhatom eltervezni, hogy mikor öreg leszek, ha leszek egyáltalán, mit mesélek majd a fiataloknak. Miért éltem..miért tettem amiket tettem....de soha nem jövök rá, mit is mondhatnék igazán. Mindennél jobban szeretném, ha lenne olyan, amiről majd mesélhetek. Mindenki megérdemli, hogy olyan élete legyen, amiből akár film is készülhet. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése